måndag, juli 21, 2008

4 dagar

Det är vad som är kvar. Sen åker Skäggapan till Kanada. Herrejävlar! Tiden går alldeles för fort.
Livet i kappsäck är snart här.
På 4 dagar ska vi packa ihop allt som är vårt, nästan iaf. Panik!!! Nu är jag väldigt glad över att vi ska hyra ut möblerat.







Igår hade vi smurfhits releaseparty (läs avskedsfest). Det visade sig att vi hade ett gäng vänner iaf. Det puffades vattenpipa, dracks drinkar och på begäran av Orre gjorde jag två kladdkakor som hamnade på topp tio-listan. Karin målade mina tånaglar i en snygg rosa färg, även Andreas fick lite. Orre var sugen men bangade ur... Munther bara fnös åt erbjudandet.
4 dagar... jag har stressklump i magen! Räddningen heter Majong Titans, det enda bra som Windows Vista har att erbjuda. Ett spel som lurar mig att tänka på annat, tackar!










Inga kommentarer: