torsdag, september 06, 2012

Fridagens urmoder

Min dator är paj. Stor sorg. Jag har förhoppningar om att kunna få den lagad. Annars blir jag rejält fattig. Rejält! Fan att jag blivit så bortskämd med Mac. Kommer aldrig kunna köpa en billig PC igen. Funderar på en iPad istället. Det får bli back-up planen.

Promenerandet funkar dock. Dessvärre har jag flera gånger glömt att sätta på mätappen i mobilen. Känns lite som att gå i onödan då. Även om det såklart inte är så.
Födelsedagen var trevlig med en massa gott. Men födelsedagen är ju fridagarnas urmoder så tårta, muffins, läsk och mumsig middag slank ner utan minsta uns av dåligt samvete. Sötrestriktionerna får vara lite flummiga den här veckan helt enkelt. Det värsta suget är ändå borta och nästa vecka ska jag vara ordentlig igen. Japp.

Inga kommentarer: