tisdag, juni 18, 2013

Gonatt

Äntligen kväll! Okejdå, äntligen natt! Hungern följer mig ständigt, varken mer eller mindre och jag tänker på mat nästan konstant. Borde man inte bli hungrigare ju längre dagen går? Kanske kickar alla reserver in. Det vore ju bra! Testade att ställa mig på vågen förut... Minus 200g med kläder, haha! Jag vet! Det är vätska eller nått. Men jag är glad för det lilla. 
Nu ska jag försöka sova trots det där svarta hålet i magen. Kalljästa frallor blir det till frukost. Nä, jag längtar inte alls... 

Just det, kvällsmat:
Ägg 90 kcal
50g naturell yoghurt 39 kcal

Totalt under fastedag 1 = 500kcal 
Jag är både nöjd över min prestation, valet av mat och framförallt att inget monster tittade fram. 

1 kommentar:

S sa...

Tips, leta efter något som dämpar hungern.

Provat krom-tabletter?

Koffein är bra, gå till fiket och sörpla kaffe utan mjölk :)
Lägg till synefrin (lagom dos då... 40-100 mg/dag) så ska du se att sötsuget och hungern stillas!

LCHF har ju funkat för många annars... gäller bara att klara sig typ tre veckor så sötsuget släpper, äter man kolhydrater blir det förstås ännu värre med insulinpåslag och fettinlagring.