onsdag, februari 25, 2009

inlägg nr 2

Ja jag vet! Det är helt förkastligt! Ett enda sketet inlägg under hela februari.
Har ju tänkt väldigt länge att jag ska skriva om Sydafrikaresan men eftersom det hände så mycket kommer det ta extremt lång tid att få ner nått vettigt om det. Lovar en kort resumé inom de närmaste dagarna iaf (kan mycket väl ta ett halvår innan den existerar).
Annars är jag ju tillbaka i underbara Stockholm och på mitt underbara jobb. Livet är gött just nu och jag njuter av att vara nära mina vänner och att jobba igen.
En viktig slutsats kan dras efter tre månader i en gungstol och det är att jag älskar mitt jobb och i dagsläget skulle jag kunna göra vad som helst för det (om nån chef läser detta inkluderar det givetvis en fet höjning av lönen).

Min käre vän Orre har flyttat in på Liljeholmen och jag bor lite hos honom o lite hos Karin o Tobbe som bor i huset bredvid. Jag trivs som fisken i vattnet här och drömmer om att kunna köpa en lägenhet i det tredje huset med vacker utsikt över stan.

Imorrn kommer familjen på besök o brutti ska få sin tredje rundtur på SVT. På fredag morgon ska jag o Karin äta frukost i ett ljusterapirum. Ska bli spännande att se om man blir lite piggare. Känner mig skeptiskt men man vet aldrig. Miss Morgontrött och vice Miss Morgontrött kanske uppgraderar sig från att vara halvdöda till att i alla fall vara som en komapatient på Red Bull.

2 kommentarer:

marie sa...

oj det låter spännande, lova att uppdatera om ljusterapin..

Anonym sa...

Det var mitt eftermiddags House som de tog bort. Nedrans fyran! Det är mitt lilla beroende att titta på House kl 15, men istället så visade fyran nyheter i nästan sju timmar om den där förlovningen...