fredag, juli 10, 2009

Fredag kväll...

... jag är ledig och sitter nergosad i Orres fantastiska soffa. Inte helt oväntat kom det bekanta godissuget på besök. Efter en omfattande sökinsats hittades en guldgruva i ena resväskan som jag hade glömt bort. En hel påse M&Ms från New York. Tjohoo! Kalle ligger bra till i utmaningen efter ikväll...

Men jag har inte enbart slöat idag utan även turistat på biologiska muséet och Liljevals Ikea-utställning. Den senare kan rekommenderas till Ikea-fantaster som jag. Fick ett uppslag på inköp som eventuellt ska göras när jag blir rik igen. En riktigt snygg golvklocka från deras senaste PS-kollektion. Man kanske skulle köpa sig en Triss-lott, alternativt råna en bank?!

1 kommentar:

Skäggapan sa...

Smaska på du bara, det har du förjänat! Så går jag ut på promenad så länge. :P