söndag, augusti 26, 2012

hungrig som en... fiskmås!

Jag slängde in resten av kladdkakan i frysen. Borde ju funka. Suktade länge efter colan i kylen men lite bubbelvatten funkade nästan lika bra.
Idag har jag varit sådär hungrig igen. Gick upp senare än vanligt och åt en mesig frukost och en ganska mesig lunch. Sen slant jag lite och åkte förbi McDonalds. Det var gott men rent värdelöst när det gäller mättnadskänslan. Efter en timme var hungern där igen. Fyllde på med lite thairester men det är som att mata en fiskmås. Jag blir aldrig nöjd. Kanske ska ge upp det hela och hinka i mig vatten istället.
Så vad ska nästa veckas utmaning vara? Promenera minst 30 min varje dag? Göra plankan varje dag? Gå till friskis på ett pass? Äta rejäl frukost varje dag? Ja, det finns ju utmaningar kvar så det räcker fram till jul. Jag tror jag klurar på detta till imorgon.

Inga kommentarer: