torsdag, mars 12, 2009

ledig dag

- Du vilar väl ordentligt nu så att du blir frisk?! var uppmaningen från doktorn.
ehh, jodå! När som helst nu...
Strax ska jag iväg till stan och träffa Karin o Line, svepa en Sushi och sedan se Bitterfittan på Stadsteatern. Går sällan på teater så det ska bli kul och boken var mycket bra så jag har rätt höga förväntningar på pjäsen. Recension kommer kanske ikväll...

Annars har jag lunchat på Kalori idag, nån suspekt hjortskavsgryta som såg bättre ut på pappret än på tallriken. Shoppat garn på Panduro inför nästa sticksäsong i Kanada och inhandlat diverse halvt nödvändiga saker på konsum och apoteket. Glömde som vanligt att fråga efter saffran i kassan så det står kvar på min inköpslista.
Bara tre dagar kvar innan jag far över Atlanten igen... tiden går alldeles för fort!!!

Inga kommentarer: