onsdag, mars 04, 2009

Sicko

Är ledig idag men ligger däckad i sängen pga förkylning och jobbig astma. Vaknade i morse och hade svårt att andas men hoppades att medicinerna skulle hjälpa.
Nu är klockan 14.38 och jag har väl insett att de inte hjälper som de ska. Så förbannat drygt!!! Hatar att vara sjuk och jag hatar ännu mer att behöva åka till en läkare. Känner mig alltid så dum och hypokondrisk när jag är där.
Har iaf en tid kvart över fyra och efter att ha sett Michael Moores Sicko känns det oerhört lyxigt att kunna ringa och få en tid efter bara någon timme. Jag får väl se det som skatteåterbäring.

3 kommentarer:

LISBETH sa...

Tack Emeli för igår! Det var mycket intressant för mig.
Hoppas nu att du har fått hjälp av doktorn för din förkylning, du lät inte så bra - kanske du borde ha legat kvar i sängen.

Torvaldan sa...

Ja kanske, men kände mig inte alls speciellt sjuk igår. Har iaf fått medicin nu och hoppas att den hjälper så att jag sova ordentligt inatt.
Kul att du tyckte det var intressant :)

marie sa...

usch dumma astma!!