söndag, augusti 23, 2009

bra jobb(at)

Idag har jag varit på Råsunda och tittat på min första allsvenska fotbollsmatch. Betalt med helg-OB fick jag också. Tackar för det alla licensbetalare (ja, jag försöker retas). Sen att jag skulle filma ett gäng intervjuer och gjorde det så inihelvete dåligt att jag nu skäms så innerligt, det är detaljer va? Nästa gång (vilket troligtvis aldrig kommer inträffa) ska jag ha med mig en kameralampa. Jag tänker bli bästa vän med den där kameralampan. Och så ska vi tillsammans, jag och kameralampan, leverera bättre bilder till er där hemma i soffan eller framför datorn. okej?

Appropå min käre bror så är jag absolut inte arg. Möjligtvis lite bitter. Livet är orättvist som min kära mor brukar säga. Förhoppningsvis slipper han upplevelser som Barbro & co plus en hel klass med prestationsångest.

1 kommentar:

Oscar sa...

Äh, det var väl inte så farligt... absolut inget man reagerar över.