fredag, augusti 14, 2009

Macgyver vs Ernst

Ja, jag vet! Det har varit stendött här i bloggen. Internet, inspiration och annat bös har inte fungerat som det ska men nu ska jag göra ett ryck. Senaste tiden har ju ägnats åt att packa upp lådor, jobba och inreda lägenheten på nytt. Igår fick jag en ovanligt skarp snilleblixt och skapade en örhängeshängare av tändstickor och ståltråd. Stolt som en tupp titulerade jag mig Macgyver resten av kvällen. Slängde iväg ett mms till min moder för att håva in lite extern beröm men istället blev jag kallad Ernst. Snopet!
Vad tycker ni (jag vet att ni är minst 50st som läser här så nån borde kunna svara)...
Är det här design á la Ernst eller supercool problemlösning signerat Macgyver?

2 kommentarer:

S sa...

Ernst såklart! Totally inredning. Eller hon tjejen i programmet som gör egna designer av olika saker. Om du däremot blir inlåst på toan och dyrkar upp låset med en krok kan du nog bli Miss Mac ;)

LIsa sa...

Jag tänker inte förolämpa dig genom att kalla dig genom att kalla dig ernst. Däremot var det mycket uppfinningsrikt av dig!