onsdag, augusti 26, 2009

ihopbrytning

Är inne i ett dåligt stim nu. Det vill sig liksom inte på jobbet. Alltid är det nått som går åt skogen och det stör mig. Känner mig kass och ikväll kom droppen typ. Var grymt peppad inför sändningen som innehöll en gäst (vilket händer 4 ggr/år ungefär). Tyckte att det skulle bli riktigt roligt och var ordentligt förberedd. Ändå så strular det till sig rejält och nu har jag prestationsångest nivå högre. Är det mig det är fel på? Känns ju otroligt att all otur bara skulle drabba mig. Ändå så kan jag inte mentalt gå med på att jag är sådär kass som jag misstänker. På nått vis vet jag att jag är bättre än så här. Jag har mer att ge men det vill sig inte. Frustrerande!
Bryta ihop och komma igen heter det. Har 11 arbetstimmar imorgon att komma igen. Vi håller tummarna för det tycker jag!

2 kommentarer:

marie sa...

usch det lät inte så roligt, har också sådana dagar på jobbet som får ens självförtroende att gå i bott. Men antagligen precis som jag så är det du själv som ställer för höga krav på dig, allt ska vara perfekt och gör man minsta fel så känner man sig värdelös. Sä är det för mig iaf. Hoppas dagen i morgon blir bättre.

Torvaldan sa...

Tack vännen!
Höga krav på sig själv kan säkert vara en del av orsaken. Svårt att inte ha höga krav på sig själv ju. Menmen, idag är en ny dag med en ny sändning och tur är väl det :)