onsdag, augusti 13, 2008

...

Jag är helt slut i huvudet. Det känns som om jag gjort två tentor efter varann men det har jag inte. Jag har redigerat för OS-studion i två dagar. Extra kul idag när cykel-gurra tog ett silver. Vem kunde tro att cykling skulle vara så hett?
Om jag redan efter två dagar i evenemangstempo känner mig manglad, hur ska jag då känna mig efter 16 dagars Paralympics? Ja! Jag börjar bli nervös! Nu är det bara 2½ vecka till avgång och jag har obehagligt lite koll på läget. Kommer jag hålla måttet eller har dom gjort en felrekrytering?

3 kommentarer:

Skäggapan sa...

Jag tror i alla fall att du klarar det galant. Visst lär det vara skitnervöst i början men bara du kommer igång kommer du ta dom med storm. (vilka nu "dom" är)

Oscar sa...

Nä, mästerskap är ingen lek. Det är då man får veta att man lever...
Från början tror man att det ska gå åt helvete, men är man proffs - som vi - går det alltid fantastiskt bra.

LISBETH sa...

Du har säkert en liten skyddsängel som håller dig kvar på linan.