måndag, augusti 04, 2008

Prisa gudarna...

... för Skype! Underbart!!! Efter en dryg vecka (i dubbel bemärkelse) har vi pratat på riktigt. Skönt att kunna slöprata som vanligt utan att stressa över att det kostar pengar. Ljudkvaliteten var stundvis usel men det kan jag leva med. Längtar riktigt mycket efter att få åka över. Hångelsuget kanske har en del med min längtan att göra. Det känns i kroppen att jag varit utan fysisk kontakt ett tag. Det blev ju inte bättre av att det hånglades och gökades en massa i gårdagens sex and the city avsnitt. Både jag och Karin (som oxå varit gräsänka under veckan) kände suget efter... ja, ni vet.
Något som dock hjälpte mot suget var telefonsamtalet från en vän som berättade att han skulle bli pappa. Är väldigt glad för hans skull men samtidigt väldigt glad över att det inte är jag som ska ha barn :)

Inga kommentarer: