söndag, september 14, 2008

lite övertrött kanske?!

Åtta sammandrag gjorda, tre kvar!
Idag har jag jobbat sexton timmar och då behövs det inte så mycket mer än en kines-öl för att hjärnan ska slå slint. Tänkte jag skulle dela med mig...
Vi har en redaktör som blir så till sig av rullstolstennis att han ramlar av stolen, på riktigt! Vi har en teamleader som köper en massagestav till redigerar-kirre och så har vi Richard o Rickard som pratar om att plugga in där bak och sen är det bara att köra på...
Jaja, jag vet! Inte så kul egentligen och jätteinternt. Men en sak som skulle vara kul på riktigt det är att tyst smyga sig nära en av de sovande kineserna i lobbyn och skrika "men hallå! vi har tagit guld!!!"
Tack Johan Ejeborg för citatet som går varmt här nere och tack Anders Olsson för att vi kan använda det idag.

Nattinatt!

1 kommentar:

Skäggapan sa...

Jag som tyckte det var jobbigt att jobba 13 timmar och sen en lordag pa det...(Det inte som om jag gor nat riktigt jobb, men anda) du far ta igen dig ordentligt nar du ar hemma i Sverige igen och raknar alla pengar du tjanat ihop. :D

Ar pa jobbet... darav brist pa prickar och ringar...

KRAM