fredag, september 19, 2008

lost in Hong Kong?

Jag överlevde! 11 sammandrag är producerade och klara utan någon större katastrof. I onsdagskväll kravlade hela team Gaffa ut ifrån IBC:t och Paralympics-bubblan. Vi käkade middag och gick på nattklubb. Kom hem vid morgonkvisten och sov några timmar. Sen ut på stan för att kolla in shoppingen. Smart som jag är shoppade jag minimalt för att slippa kånka på onödigt mycket grejjer på min semester. Såg det hela som research.
Inatt hade jag o Kirre pyjamasparty utan pyjamaser. Hon hade hemlängtan och jag hade Kanadalängtan. Mycket snack om killar o hångel blev det. Efter tre timmars sömn ringde min väckarklocka (jag är ju uppenbarligen inte alltid smart) och min resa mot Hong Kong startade. Sov hela flygresan och nu har jag precis intagit en whopper. Är i ett förvirrat läge eftersom jag inte vet nånting om denna stad och klockan 16.30 ska jag möta Niklas sambo, Kimberley vid Prince Edward MTR-station, exit A. Vart är alla volontärer som leende pekar en i rätt riktning?

1 kommentar:

Skäggapan sa...

"Inatt hade jag o Kirre pyjamasparty utan pyjamaser."

Aer det fel av mig att fa bilder i huvudet? :)