söndag, december 13, 2009

Lilla Julafton

För er som inte visste det så var julafton igår. Eller ja, iallafall för mig och Kalle. Vi lagade ett minijulbord med jansson, köttbullar och en liten minijulskinka. Sen var det julklappsöppning och måste säga att jag blev mycket imponerad av min karl. Det visade sig att han lärt sig tjejspråk. Jag har bl a nämnt en tröja som jag tycker är fin men inte tänker köpa förrän till julrean. Det behöver jag inte längre för den låg i ett av paketen. Tjohoo!
(försökte fixa en bild men det var för krångligt. Istället blir det en länk till alla nyfikna.)

Även om jag är barnsligt förtjust i att öppna paket så är det roligare när andra öppnar paket. Jag hade hittat ett gäng amerikanska läskeblask-sorter som jag hade för mig att han gillade, en lyxig massage på Centralbadet och sen lite annat bös. Iakttog herrn i huset mycket noga och det verkade som om jag gjort ett bra julklappsshopparjobb. Men sen är han ju rätt bra på att skådespela så man vet aldrig.

På onsdag morgon är det dags att fly landet så det är nog läge att börja packa... vad behöver man ha med sig för en vecka på playan?

1 kommentar:

LISBETH sa...

God fortsättning och trevlig resa!