torsdag, december 03, 2009

skönheter

Här är de... min nya investering för halvmilsprojektet. Har provat ut dem på expertvis med speglar, löparband, videokamera osv. På fredag är det tänkt att jag ska ta ut dem på jungfruresan. Jag har höga förväntningar på dessa japanska skönheter. Fast egentligen är det ju inte så svårt att överträffa de amerikanska klumparna jag köpte på Walmart för endast 200 SEK förra året.


Efter skoshoppingen var liksom spenderarskorna på så jag slank in på Indiska och köpte dessa runda skönheter som jag spanat på ett tag. Kalle har muttrat ovilligt varje gång jag fört dem på tal men eftersom han brukar bli nöjd när grejerna väl sitter uppe så chansade jag lite och visst hade jag rätt även denna gång. Han tyckte det var så fint så. Och hur kan man inte tycka det?


Även Panduro fick ett besök där det inhandlades mera garn till mitt never ending-halsduksprojekt (mer om det en annan gång). Där infann sig även lite julkänsla så jag gick lös på ett par rör med glitter. Resultatet - en perfekt pimpad adventsljustake där första ljuset ska tändas vilket år som helst nu.

Inga kommentarer: