torsdag, februari 04, 2010

Att göra!

Att ha en "Att göra-lista!" är lite lurigt. Det är skönt att ha en plan över vad som ska göras under dagen. Väldigt lätt att inget händer annars men samtidigt förtar det lite av spontaniteten. Det är tillfredställande att få stryka saker ifrån den men mindre kul när mer än hälften på listan är kvar när det är dags för skönhetssömnen.
Struket på min lista idag är:
- städa badrum och dammsuga (det senare fixade Kalle)
- handla och laga matlåde-mat (italiensk paj)

kvar på listan är:
- packa minst 3 kartonger (det är bara för tråkigt för att komma igång)
- lägga ut annons på Blocket för att sälja slalompjäxor o skidor
- köpa kamera (den finns inte i lager nånstans så jag försökte iaf)

Idag fick vi datum för inflyttning och dessvärre blev det inte tidigare som jag hade hoppats på. Menmen, tiden lär gå alldeles för fort innan det är dags ändå. 23 dagar kvar...

5 kommentarer:

Oscar sa...

Varför ska du sälja skidorna?
Jag kan ta dem annars...

Torvaldan sa...

Du kan få köpa dom om du vill...

oldmarie sa...

vad är det för skidor, något som passar mig? är i skidköpar taget!!

Torvaldan sa...

Ett par carvingskidor som skulle behöva en rejäl omgång med kantslipen. Kan det vara nått?

oldmarie sa...

visst vad har du för längd på dem? och strl på pjäxorna?