torsdag, februari 11, 2010

Hur man lyckas med bedriften att inte göra något alls.

Jag är en slö jävel. Inget jag är speciellt stolt över så egentligen borde jag mörka denna dåliga sida. Men då har jag ju inget att skriva om så...

Om 16 dagar går flyttlasset. Vi har en massa tomma kartonger som ska fyllas med allehanda ägodelar innan dess. Idag är jag ledig. Alltså borde jag rimligtvis packa som en liten blå. Vad gör jag? Ligger i soffan till 4 på eftermiddagen.
"Jag ska bara kolla in den här sidan först..."
"Ska bara se Sex and the City-avsnittet först..."
"Oj! Var det dubbelavsnitt... bäst att kolla på andra avsnittet också..."
Hopplös är jag! Kan nån komma hit med en blåslampa och värma upp röven så att jag får ut tummen?
Ska bara kolla klart på Vänner först... hrm!

Inga kommentarer: