onsdag, oktober 29, 2008

Det snöar!!!

Jag hade mina aningar på väg hem från affärn vid femtiden. När jag ett par timmar senare tittade ut såg det ut så här på uppfarten...

inte mycket men nån centimeter snö i alla fall.

Nu när det är dags att sova ser det ut såhär...


svårt att se på bilderna men nu är snötäcket en decimeter högt och det blåser en mindre snöstorm där ute. Och så här ser min nya mössa ut.

Det har nog inte varit så spännande att se snö sedan jag var 5 år gammal. Understimulerad? Nejdå, inte alls!
Stackars Kalle som ska gå hela vägen till jobbet imorgon.

2 kommentarer:

marie sa...

oj, gud va kul med snö..jag längtar också faktiskt.. men först ska jag ju vara i 30+ i två veckor

Torvaldan sa...

Ja snö är betydligt roligare än ruttna höstlöv. Fast det är klart, 30+ och fina stränder är ännu bättre :)
Hade så kul och bada lite åt mig med!