torsdag, oktober 09, 2008

Ring psykakuten!

Förra inlägget var kanske lite dramatiskt. Det blir så ibland. Speciellt när man skriver halv fem efter en utekväll. Det var egentligen inget särskilt som hände där ute i Karlstadsnatten. Fick bara känslan av, hur ska jag förklara, att vara utomlands. Att vara på en exotisk plats där jag egentligen inte hör hemma.

Om 5 dagar tar jag mina kära resväskor och drar. Innan dess måste jag fylla dom med vettigt innehåll och avsluta allt som måste avslutas här. Vilket innefattar en massa jobbiga samtal, tvätta, packa och att säga hejdå till folk. Vilket känns lite skumt eftersom jag inte har några planer att vara borta för gott. Bara väldigt länge.

En av sakerna som måste göras innan jag åker är att se klart alla Sex and the City-avsnitten. En mycket trevlig punkt på "att göra!"-listan. Det fixade jag o Karin i måndags och ikväll var det dags för la grande finale, Sex and the City - the movie. Vi laddade upp med en obligatorisk cosmopolitan och sen njöt vi i hela 2 timmar och 25 minuter. Det är inte normalt att vara så beroende av en TV-serie va? Ring psykakuten!

Imorgon är det dags för Hejdå-öl på imperiet. Hoppas du kommer!

Inga kommentarer: