torsdag, november 13, 2008

Den är här...

...mitt lilla äpple! Så stilig, så vacker och behaglig. Något förvirrande också men det är väl så. Det tar tid att lära känna och förstå sig på en ny kärlek.
 
 

En bil har vi äntligen skaffat också. Den är dock inte riktigt lika stilig eller behaglig. Däremot rullar den finfint och var väldigt billig så jag är nöjd. Äntligen kan vi se lite av det här landet. 
I helgen börnar vi till Montreal för att kolla in botaniska trädgården och IKEA. Trädgården ska vara en av världens största med en massa djur i och jag håller tummarna för att IKEA har julmust. 
 

8 kommentarer:

Oscar sa...

Bilder, vi vill ha bilder...

Torvaldan sa...

sådär... nu har ni bilder. Antar att det var bilen du menade eftersom du redan sett datorn.

Oscar sa...

Fast jag vill se uppackningsbilder på den också... =)

marie sa...

hehe vilken schysst bil..har slutat blogga på funbeat nu klicka på mitt namn så hittar du den nya bloggen..

Torvaldan sa...

oscar: aldrig blir du nöjd...

Oscar sa...

Så ska det se ut... man kan ju säga att ytterkartongen var lite mer misshandlad när den kom fram än när den lämnade Sverige... =)

Lisa Gemmel sa...

jag är inte alls avundsjuk på macen. inte alls.

Torvaldan sa...

Inget att vara avis på. Den är bara alldeles, alldeles underbar! ;)