onsdag, november 05, 2008

Historiskt

Ikväll har jag bevittnat nutidshistoria på NBC News. Barack Obama blir USAs 44e president. Bra! tror jag i alla fall. Det får framtiden utvisa. Bättre än McCain i vilket fall. Är det bara jag som tycker att han ser läskig ut? Han ser ut och pratar precis som en typisk skurk i en Hollywoodfilm.

Historia har även skrivits på ett lite mer personligt plan idag. Jag har äntligen släpat iväg mig själv till gymmet här i Sainte-Adèle och köpt ett tre månader långt medlemskap. Det här är första gången sedan danstiden som jag lägger en ordentlig slant på ett gym. Som tack fick jag en T-shirt och en vattenflaska. Jag känner mig redan mycket mer positiv inställd än vad jag brukar göra. Imorgon klockan ett ska jag göra en slags utvärdering. Bland annat ska ett konditionstest göras. Lite nervöst! I hur dålig form är jag egentligen? Det visar sig imorgon.
Nattinatt

3 kommentarer:

Oscar sa...

Gym..!? Det var som fan...

Från Sverige kan jag rapportera följande lilla intressanta nyhet

marie sa...

kul att du ska börja träna..

JOHAN sa...

Grattis till din nya vattenflaska och t-shirt..;)