söndag, maj 10, 2009

En bra lördag

Om två veckor är jag o Kalle på bröllop i New York. Det är väldigt snart... och som vanligt känns det inte som om jag har koll på läget. Hotell och hyrbil är iaf bokat och kläder fixade vi i Saint-Jérôme för några timmar sedan. Det gick förvånansvärt smidigt. Kalle köpte en fin kostym i första affären vi gick in i och jag hittade en klänning på "le Chateau". Jag rekogniserade terrängen en aning förra veckan men valet föll ändå på en något otippad kandidat. Försökte leta efter en bild på klänningen så jag kunde visa er men hittade ingen. Jag får fixa en egen bild nån annan dag. Nu är det lördagsmiddag med kött och hemmagjort potatismos som gäller och sen nya Star Trek-filmen på den gigantiska biografen Colossus. Jag kunde haft en värre lördag.

Inga kommentarer: