lördag, maj 23, 2009

Find Your Perfect Blend

Fredag... dags för souvenirshopping och skoshopping. Nej, det var faktiskt inte jag som handlade skor utan de båda herrarna i sällskapet. Gillar inte riktigt de här nya könsrollerna...


M&Ms gillar jag dock...


och det fanns det gott om i denna butik.


Vem behöver åka båt och krångla när man kan gå till Times Square och kolla in de här. Mycket sötare dessutom, i dubbel bemärkelse.


Lite svårt att välja vilken sort man skulle ha


Sverigesorten kanske?


Vi tog en sväng till China Town


innan vi gick ner till Brooklyn Bridge


en lååång bro


o sen skulle det fotograferas till förbannelse väl i Brooklyn.
Jag var hungrig som varg och ungefär lika trevlig.


men sen kom belöningen i form av en utsökt middag i the Village.
En munknullande upplevelse bäst uttryckt av Orre här som snikat till sig av min ljuvliga Cheese Cake.


Avslutningsvis mötte vi upp Kirre o Robban för att ta några fredagsöl och nu är det tack och gonatt. Imorgon är det bröllop i Central Park och väderleksrapporterna varnar för thunder storm. Kan bli intressant!


o så dagens kedja... Starbucks. Vad jag nu ska dit o göra eftersom jag inte dricker kaffe? Men de har en frappuccino som heter 'Strawberry and Cream' som är farligt god en varm sommardag som denna.

2 kommentarer:

marie sa...

gud va avundsjuk jag är på er..längtar också tills du kommer hem så du får berätta allt!!!!

Therese sa...

vad spännande med bröllop i thunder storm. det kan bli en upplevelse att minnas =) hoppas ni har det lika fint resten av resan som ni har haft hittills.
kram!