tisdag, maj 19, 2009

It's a beautiful thing

Och så var vi på semester då. Har kört hela långa vägen till Montréal och hämtat en hyrbil och inkvarterat oss hos finnarna. Jag har varit och dansat ikväll och sedan promenerat hela långa vägen till lägenheten. Det blev lite extra långt eftersom jag gick fem kvarter för långt innan jag insåg att nått var fel. Det brukar ju vara Kalle som vimsar bort sig men dåligt lokalsinne smittar visst. Nu är jag sådär lagom öm i fötterna och lite småhungrig. Kalle och Jamie spelar TV-spel så jag får nog lösa mina problem själv. Imorrn ska vi upp innan ottan och köra med radion på högsta volym för att sedan möta upp Orre på Newarks flygplats klockan 12.

Jag och Kalle har en liten intern lista över matställen som vi ska testa på resan. Idag inledde vi med kanadensiska hamburgerstället Harvey's. En vanlig, hederlig burgare som kommer närmast en Sibyllaburgare i jämförelse.

Inga kommentarer: