fredag, maj 08, 2009

i väntan på produktiviteten

Jag vet inte vad som har hänt riktigt. Den här veckan bara försvann och jag har inte gjort något vettigt alls. Helt fruktansvärt oproduktiv har jag varit. Det är som om jag är bakis efter det dubbla tentaskrivandet. Har inte ens varit ute på min promenadrunda. Tilda tipsade om en kall dusch men det funkade sådär. Jag behöver väl som vanligt tidspress, deadlines och lite ångest.
Lunch är också något jag behöver nu men inget vettigt finns i skåpen. Kanske ska vara lite wild and crazy och ta en tur med bilfan till saint-sauveur och köpa mig nått. Då kan jag passa på att investera i en överstrykningspenna också. Kan ju vara bra att vara förberedd när väl produktiviteten slår till.

2 kommentarer:

marie sa...

tror nog att energin snart kommer tillbaka..verkar som du läser ett spännande ämne iaf..som svar på din fråga så blir det en sporthoj är ju trots allt bara snart 26 och så är jag nog den mer sportiga typen.

therese sa...

jag känner igen det där... min lunchtorka brukar jag bota med fil/mjölk och flingor, oh how nutritious!