söndag, maj 24, 2009

Livet har sina goda stunder


Nämen titta så fina...


och där kom det några som var ännu finare. Så fina att stormen häpnade och uteblev.


Cecilia har gift sig med Barbie-Ken


Fin men oätlig... marsipanrosor är underskattat!


men man kan ju ha kul ändå


öppen bar ja... det är finfint!


o så lite bröllopsvals till Alpha Villes 'Forever Young', myspys!


Titta... jag dricker kaffe. Frivilligt! Men det var sprit i så det kanske förklarar saken.


Sen drog vi vidare och hamnade på en mysigt ställe nånstans i stan.


Väl hemma på vårt hotell kikade jag på utsikten över Times Square


o sen somnade jag gott och vaknade alldeles för tidigt.
Idag står det brunch på schemat och sen åker vi vidare mot Niagarafallen ikväll.
Ingen kedja igår av förklarliga skäl... men man är väl förberedd och har en på lager... så gårdagens kedja - Gyllene Måsen på Times Square.

2 kommentarer:

Skäggapan sa...

Öppen bar is teh shiznit! Ärligt talat var det väldigt trevligt och jag var inte alls så full som jag kanske ser ut med sockerrosen i munnen. :)

Torvaldan sa...

nä, just det...