lördag, maj 16, 2009

Har jag förlorat förståndet?

I min iver att förvandla mitt blekfeta skin till en nyans mindre vit har det nu såklart blivit illrött på sina ställen. Samma misstag varje år... varför lär jag mig aldrig???

Efter sejouren i solstolen blev det en tur till St Jérôme för att fixa Kalles kostymbyxor. Väl där tog vi en tur genom gallerian och när vi gick förbi väskaffären slog shoppingguden till. Hon sa åt mig att jag behövde en ny resväska och där stod ju en så ful väska att den var snygg. Det var nog inte många som hade förstått det eftersom den var nedsatt 70%. Vad tycker ni? Har jag förlorat förståndet?

4 kommentarer:

Oscar sa...

Ja

Niklas sa...

Haha, väskan var speciell. Men du är ju en trendsättare Emelie :-)

När kommer du vara i Sverige nästa gång? Det ser ut som jag och Kim drar oss västerut i slutet av Juli och gör en Sverigeresa i Augusti. Är du hemma då?

Kram
Niklas

Torvaldan sa...

Haha, tredsättare... Du är bra snäll Niklas!
Jag är tillbaka i Sverige den 28 juni och har inga planer på att åka nånstans på ett tag. Kommer ni och hälsar på i Stockholm då?

Karin sa...

Ja! Men nu behöver jag ju inte vara ensam tant längre haha!