torsdag, september 24, 2009

Bloggtips

Har varit ledig en dag nu och känner mig mer än lovligt utvilad. Har smått tråkigt och längtar lite till lördag när det är dags för jobb igen. Har jag blivit helt från vettet? Längta till lördagsjobb?
Hmm, jo så är det nog men njuter samtidigt av den känslan. Inte alltid den infinner sig. Den där längtan efter pulsen och att ha mycket att göra.
Sen kan det ju bero på att jag har städat, sovit och kollat på tråk-TV hela kvällen. Ingen Anka som förgyllde kvällen och min karl har fastnat framför datorn med nått nytt "spännande" spel.
Bakar lite bröd som vettigt tidsfördriv och så fick jag skum inspiration och gjorde ne... jag menar chokladbollar. Eller Wienerbröd som Sunes pappa Rudolf kallar dom för i filmen Sunes sommar. Sunes verkliga pappa Anders Jacobsson skriver förövrigt blogg på Allt om barn. Visst känner man igen Sune-stilen i språket? Lyx att få läsa Sune i vuxenstil!

Inga kommentarer: