lördag, september 26, 2009

Tantsaken

Idag har jag tagit ännu ett viktigt steg mot att bli tant. Jag har nämligen köpt en respektabel baddräkt. En sån där svart som ska lämna så mycket som möjligt till fantasin så att säga. Det blev nog inte så mycket fantasi i och för sig eftersom den gav en vis badbollseffekt.
Menmen, figuren är som den är och just nu har jag ingen energi att förfasas över den. Har förlorat mina Kanada-kilo men har lite kvar till den så kallade målvikten. Det tar vi tag i nån annan vecka.
Det var i alla fall väldigt trevligt att simma i den dära tantsaken och det är väl huvudsaken?!

3 kommentarer:

marie sa...

du är inte ensam har en likadan själv..Skönt att vi gamla tanter hänger ihop.

Torvaldan sa...

Japp, snart dags att köpa badmössan med blommor på... Vi får hålla ögonen öppna efter "Tag 2, betala för 1".

Kattis sa...

Men! Den var ju snygg! :) Inte alls tantig... Får nog köpa mig en ikadan.