onsdag, september 09, 2009

nått är mystiskt

Har en slappaisoffanframförTVndag och just nu är det Extreme Home Make Over på 3:an. Det är nått lurt med det programmet. Nått är mystiskt. På ett sånt där mystiskt sätt att jag tror att CIA eller FBI har ett finger med i spelet. Varje gång jag ser eländet bölar jag. V a r j e gång! Kan inte påstå att det är speciellt bra. Snarare dåligt på ett sånt där amerikanskt, jobbigt, skrikigt vis... men ändå kan jag inte låta bli att dras med i känslostormarna och släppa fram en tår. Eller Lille Skutt-tårar och Helena Bergström-gråtsnor. Patetiskt!

Förövrigt ska man inte engagera hjärnan med grafik och tekniska lösningar i två dagar och sedan kolla på ett avsnitt Arkiv X innan man somnar. Det ger riktigt skumma drömmar!

1 kommentar:

marie sa...

haha precis så blir jag också av det programmet. Hoppas du kommer hem till öa snart?