söndag, oktober 04, 2009

Hyr en hygglig karl?

Då var jag inne på kväll två som gräsänka. Det var tydligen populärt att låna ut honom så det får bli fler gånger. Man kanske skulle ta betalt om det visar sig bli en hit? Hyr en hygglig karl för en helg, typ. Fast när jag tänker efter är det nog olagligt och risken finns att jag skulle bli fasligt svartsjuk. Det lägger vi ner!
Annars har det varit en halvspännande dag på jobbet med omfattande datauppdateringar som såklart inte alls funkade som det blivit utlovat. Som följd funkade inte ens det gamla systemet så det blev till att bekanta sig med band och andra old school-lösningar. Lite halvspännande.
Producenten för helgen hintade om att hon skulle ringa in mig som extrapersonal imorgon.
- Ring du, sa jag. Vi får se om jag svarar. Hehe!

1 kommentar:

Ebba G sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.