söndag, oktober 18, 2009

vardagstristessen

Fan, jag är så jävla less idag. Känner PMS-hormonerna virvla omkring i mitt blodomlopp och göra allt tusen gånger värre. Är så fruktansvärt trött på jobbet... Det är allt annat än stimulerande just nu. Inte finns det mycket att se fram emot på fritiden heller. En jäkla massa städa, tvätta och helst träna. Fem helger på raken ska jag jobba... FEM jäkla helger!!! Sa jag att jag är trött på jobbet just nu, just ikväll? Är väl egentligen trött på vardagslivet i allmänhet. Vill åka bort på en resa... Se något annat en stund. Få ett miljöombyte. Och så behöver jag en hobby. Nått som lyser upp vardagstristessen. Men vad skulle det vara? Jävla jobbet sätter käppar i hjulet för det mesta.
Blä! Nu tar jag och avslutar den här skitdagen med lite bullar och nått skräp på TV. Natti!

Inga kommentarer: