tisdag, oktober 06, 2009

Stort!

Nånting oerhört stort har inträffat här på bloggen idag. Har du missat det så tipsar jag att du läser kommentaren på inlägget jag skrev igår...

Har du gjort det nu?
Då vet du att författaren till alla de underbara böckerna om Sune, Bert & co vill äta mina bullar. Det betyder att han har läst min blogg. I alla fall minst ett inlägg... Det är så stort att jag blev alldeles knallröd om kinderna och fnissig när jag satt på jobbet och utbrast,

- Men herregud! Min barndomsidol har skrivit en kommentar på min blogg!!!

Hörde med ens att jag lät som värsta fjortisen så då rodnade jag lite till och gömde mig bakom dataskärmen. Rodnar till och med lite grann nu eftersom jag uppebarligen fortfarande är fjorton år.

Imorgon ska jag lista ut hur man skickar ett gäng bullar till ett litterärt geni någonstans i Örebro.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att din gamla idol skrev på bloggen. Min gamla idol kommer aldrig någonsin att skriva på min blogg för han är död, Michael Jackson du vet. Btw, jag vill också äta dina bullar!!! Kan du skicka receptet tack:-) Kramar från mammaanna.com

Torvaldan sa...

Jomen visst kan jag skicka receptet. Är lite lat och skickar bara länkarna...
Gjorde en mix på det här:

http://www.tasteline.com/Recept/Ingrids_basta_kanelbullar

och det här:

http://www.tasteline.com/Recept/kanelbullar_med_vaniljkram?login=1