lördag, oktober 24, 2009

Jag ligger efter...

...sådär två år ungefär.
Har hittat ett jättefint porslin som har jättesöta apor i dekoren men det var nytt och hett för två år sedan och nu finns det ingenstans att köpa. Eller jo! Det finns en liten söndrad skara på Hemtex & More men sortimentet utgår, alltså finns inte riktigt det jag vill ha. Enda fördelen är att priset är rejält reducerat. Vad sägs om två stora fat för 250kr istället för 1000kr. Inget fel på rean men jag vill ha salladsskålen... och fler muggar... Fan!

4 kommentarer:

Oscar sa...

Blocket är din vän...

LISBETH sa...

Lessen Emelie jag hade bara en apa och den har du redan.

Torvaldan sa...

Orre: Har redan letat där men utan resultat.

Lisbeth: och vilken apa sen! Den bästa av dom alla!!! Jag är evigt tacksam :)

Karin sa...

kolla tradera