lördag, mars 13, 2010

Dan före dan

Ikväll har det debuterats. Har skrivit första inlägget på Vinterstudions blogg. Klicka och läs om ni har lust. Där har även min kollega Björn skrivit lite om stämningen i stan.

Igår blev det inget inlägg. Jag kom hem sent efter en lång och arbetsam dag så det blev stup i säng. Resultatet av mitt och Marias slit såg ni i fredagens Sportnytt. Var ni ute och svirade (eller svirade på fel kanal) kan ni se inslaget på SVT Play.

Idag har det varit desto lugnare. Hittade äntligen ett Quiznos så jag fick min älskade Italian Classic till frukost (snodde lite servetter till dig Orre, det gillar du va?!). Efter ett kort besök på kontoret tog jag sällskap med Kirre till Gastown. En äldre och mysig del av stan. Där käkade vi lunch i en gammal spårvagn. Lite annorlunda.
Shoppingrundan fortsatte upp mot Robson Square och till slut blev det en mysig flanellskjortetunika (ser bättre ut än vad det låter) på Roots och sedan ett gäng chokladapelsiner och annat smått och gott på IGA.
Kvällen avslutades med ett besök till bubbelpoolen och sedan en fantastisk middag i hotellrestaurangen. Munther hade blivit grön av avund om han visste vad jag käkade till efterrätt (Stilton Cheesecake). Måste berätta för honom!

Imorgon drar allt igång. Det känns spännande på ett bra sätt. På söndag morgon kan ni se vårt första sammandrag i Vinterstudion. Får återkomma om tiden för det kommer jag inte ihåg nu. Bilder kommer också... när jag hittat sladden. Natti!

1 kommentar:

Oscar sa...

Jag ska fan leta upp receptet på den där jävla smörgåsen och tillverka den själv...

Coolt för övrigt att Luongo är lagkapten, det hade jag inte tänkt på tidigare.