torsdag, mars 18, 2010

Frukost på sängen

Nu gjorde jag nått galet. Sånt där som man inte borde göra som ansvarsfull och ekonomisk vuxen. Jag beställde frukost som ska levereras till rummet imorgon klockan 10.00. Det kostar sisådär 200 kronor och så förväntar de sig säkert dricks på det. Som brukligt på denna sida av Atlanten ingår ingen frukost så jag har i ett par dagar vaknat yberhungrig eftersom den inhandlade yoghurten och knäckebrödet är slut. Hinner ju aldrig gå och handla nytt. Verkligen dagens i-landsproblem men det är ingen bra start på dagen. Magen börjar så sakteliga säga ifrån. Så imorgon ska jag lyxa till det och äta frukost i sängen. Det har jag bestämt. Fan vad det är skönt att vara vuxen!!!

1 kommentar:

Långbortistan sa...

Det brukar vara onyttigt men gott over-there. Pancakes med blåbär är min favorit.