fredag, januari 23, 2009

en gamer...

... klassas jag som då. Eller så är det bara lite hederlig könskvotering som spelade in. Har precis pratat med Enzyme och de vill ge mig ett jobb från april och undrade hur länge jag ville stanna... ingen fråga om jag fortfarande var intresserad av jobbet. Fast det är ju klart, att jobba som Tv-spelstestare är ju en dröm för många.
Vet inte hur jag ska göra. Har ju precis börjat läsa en kurs i pedagogik på distans och ämnet verkar mycket intressant. Jag får fundera under några dagar helt enkelt.
Väskorna är packade och jag har som vanligt lite ångest över vikten. Vill inte behöva betala för övervikt.
Ikväll ska vi åka snow tube. Det ser jag verkligen fram emot men först måste jag fixa lite mat till mig och Kalle. Har kört fast på den fronten och har svårt att hitta inspiration. Får åka ner till affären och se om jag hittar den där...

4 kommentarer:

Oscar sa...

Det finns en amerikansk restaurang du borde testa. Den finns i Europa också har någon typ av gul logga... de har rätt fina grejer.

Skäggapan sa...

Här i Kanadien är loggan gul med ett litet rött lönnlöv mitt i. Annars så finns alltid Tim Horton. :D

Torvaldan sa...

Hmm, verkar intressant. Jag får testa det stället nån gång.

LISBETH sa...

Fantastiskt Emelie,
en del är arbetslösa medan andra har svårt att välja vilket jobb dom vill ha. Vad du än väljer blir det nog rätt.
Curt och jag önskar dig trevliga resor framöver.