torsdag, april 02, 2009

inlägg, infall och inbetalning

Solen skiner ute och snötäcket har degraderas med ytterligare några centimeter. Kanske är det därför jag känner mig mycket mer energisk än vad jag gjort på länge. Har lyckats göra tre inlägg i seminariet på nya kursen socialpedagogik, varav ett där jag erbjöd mig att skriva gruppens sammanställning på fredagkväll. Hoppas energin räcker så långt. Sen fick jag ett infall och letade upp en dansskola i Montreal som har kurser i Lindy Hop och anmälde mig till en sån. Nu har jag laddat ögonstenen (ipoden) med lite ny musik och packat ner kameran. Tänkte åka till Kalles jobb lite tidigare idag för att ta bilder på floden som snyggt, forsar fram där. Sen ska jag till banken och betala hyran och om jag får ut mina tullpengar ska jag till gymet och köpa ett nytt tre månaderskort. Det blir en bra dag det här...

2 kommentarer:

LISBETH sa...

Fick du också hicka när du läste Kalles blogg.

Torvaldan sa...

Haha, näe. Jag visste ju att jag inte var gravid ;)