måndag, april 06, 2009

Neeeeeej!

... det snöar. Ganska mycket också... Fan!
Det har regnat och varit mulet hela helgen men det har ändå varit okej eftersom snön försvinner desto fortare. Men nu är alltså detta plus minus noll... inte riktigt kanske men det verkar som om det ska snöa i tre dagar så då kommer det där nedrans snötäcket att bättras på. Suck!

Annars på agendan idag ligger plugg, plugg o plugg. "Den svårfångade socialpedagogiken" Jotack, nog är den svårfångad alltid. Fast jag har bara några timmar på mig för vid fyra åker jag till Kalles jobb och hämtar upp honom för vår hockeytrip till Bell Centre. Det ska bli oerhört kul, kanske så kul att jag glömmer snön som lägger sig retfullt på uppfarten igen.

3 kommentarer:

marie sa...

här hemma på öa har vi haft riktigt vårväder, satt i solen nere vid mörudden och bara njöt!! Du har inga planer på en weekend i amsterdam eller prag i sommar? är så sugen på att åka dit..

Torvaldan sa...

Det är jag absolut, frågan är bara om jag har pengar till det. När tänkte du åka?

marie sa...

vet inte än men när jag är ledig i sommar, kommer jobba sju dagar och vara ledig sju.