lördag, november 14, 2009

Jaha,

så är jag äntligen vid den där efterlängtade lediga helgen... och känner mig vilsen. Hur gör man?
När man är ledig mitt i veckan och ingen annan är ledig så är det helt i sin ordning att ta det lugnt och slappa i soffan. Städa lite kanske och vara rätt så osocial. En helgledighet har helt andra förpliktelser. Det ska passas på att göra en massa, umgås en massa osv.
Igår skötte jag mig bra. Läkarbesök, kameramässa med velige Halldorf och sedan tacomiddag med tillhörande TV-tittande med Orre, Karin o Kalle.
Idag, en lååång sovmorgon, granskning av DNs helgutbud men nu är det stopp. Vad ska jag göra??? Karin bjuder på middag ikväll och sen blir det troligtvis hemmafest hos en gammal faluvän så jag kanske inte behöver göra så mycket?! Tror jag laddar upp i badkaret med en bok och kanske en martini.
Jomen jag är nog rätt bra på att vara ledig när jag tänker efter...

Inga kommentarer: