fredag, november 27, 2009

jodå, jag lever...

I söndags gick jag in i en bunker och hittade inte ut förrän i torsdags kväll. Så kan det gå när man har ett lite skumt arbetsschema. När jag väl kom i säng var det dags för Kalle att gå upp till jobbet. Stört på så många sätt.
Menmen, nu följer en väldigt ledig helg för oss båda. Tekniknörden har fått sig en runda i spåret och latmasken har fått sova halva dan. Fetknoppen har fått en god middag och godisgrisen några bitar naturgodis med kaneläpple och yoghurt. Mycket mer kan man inte begära av en fredag tror jag. Nu när klockan börjar närma sig elva kan det möjligtvis vara dags att krypa ner i sängen.
(Att jag skulle vara 26-år verkar mer och mer osannolikt. Får kolla med kära mor om hon räknat lite fel.

1 kommentar:

marie sa...

kul att du börjat springa, jag tog upp min jogging för en vecka sedan och det har gått jättebra. ska bli så kul att komma och hälsa på ska boka biljett snart och så ringer jag dig i mitten av veckan. Började ju jobba igår fredag när alla andra blev lediga.