måndag, november 02, 2009

TV-stjärna spårlöst försvunnen

TV-stjärnan, med andra ord min sambo, är spårlöst försvunnen. Eller ja, enligt ett telefonsamtal för en sekund sedan så visade det sig att han befinner sig vid tunnelbanestationen i Skarpnäck. Just blåst på sista tuben hem så nu blir det till att åka taxi. Smart drag av karln måste jag säga.
Förövrigt verkar jag vara inne i ett trevligt stim. Ny, fin lägenhet på gång i rätt sida av stan. Min snygga karl är på TV och börjar nytt jobb imorgon. Har fått göra två roliga fotojobb de senaste dagarna och har ett spännande projekt på gång i mars. Realist som jag är så väntar jag nu så smått på bakslaget. Fast har jag tur så har jag redan betalat det och nu är det utdelning... filosofi på hög nivå, hrm! Nu tar jag och rättar till räkmackorna så att de sitter ordentligt på fötterna och glider vidare. Natti!

1 kommentar:

Oscar sa...

Mitt bakslag kom idag. AIK:s guldfest. Fy fan.
Jävlar så mycket drägg det finns... och tror AIK att de är Barcelona, eller? Efter att ha väntat knappt två timmar i kylan utanför med dräggen på att få komma in sket vi i det.