fredag, november 20, 2009

Ojdå!

Jag råkade visst vilseleda några förvirrade själar i förra inlägget. Helt ofrivilligt lyckades jag alltså lura tre stackare på en dag. 1a april inträffade alltså i november i år. Bra att veta. Jag är alltså INTE förlovad och har inga planer på att bli det... på ett tag. (Vad den andre hälften har för planer har jag ingen aning om.) Ringen är av helt annan karaktär vilket går att räkna ut genom att läsa tidigare inlägg i veckan...
Appropå den där karln nere i Rom som är ledsen.... klart han är ledsen. Det skulle jag också vara om jag var 87 år och oskuld! (kadabom disch!)
Sådär ja, då var fredagsfräckisen avklarad. Nu tackar jag för mig och kryper ner i en skön säng och inväntar sovmorgonen.

1 kommentar:

LISBETH sa...

Synd visst är det synd det som kan vara så roligt. Har någon hört talas om någon stenkastare i Rom.