tisdag, november 03, 2009

Post från fjärran

Idag har jag gjort skäl för min lön. Har jobbat som en liten gnu från 9 imorse till 21.50 då jag postade det sista inslaget. Är mest köttfärs i huvudet nu men det har varit en bra dag. Mer sånt!
Om ni känner att intresset finns så kan ni se det första av dagens alla mästerverk i Lilla Sportspegeln, 22 minuter och 22 sekunder in i programmet. Ni kommer att få följa två underbara karateungar under en tävlingsdag.

Förövrigt har vi fått post från vår galna hyresvärdinna i Kanada. Hon frågade om vi hört något om svininfluensavaccinet och om vi hade det skulle vi maila det till henne omgående. Tror nog en viss Louise kommer ha en full mailbox imorrn, hehe!

Sen har vi skrivit på en överenskommelse om omnämnda lägenhet. 1a mars 2010 flyttar jag och TV-stjärnan till Axelsberg. Pizza och öl utlovas till alla som kommer och bär kartonger!

3 kommentarer:

Karin sa...

Hurra hurra! Fasen va bra med lägenheten! :D

marie sa...

kul med ny lägenhet..nytt rekord på det beroendeframkallande spelet zookeeper 22450 level 9..usch vad det gick undan och allert var jag så här kl 04.36 på morgonen..

Torvaldan sa...

Karin: Japp! Inredningsplanerna är i full gång.

Marie: Grymt bra rekord. Jag hatar när dom där bebisarna dyker upp. Då går allt åt helvete.