torsdag, juni 18, 2009

Chokladhimlen!

En bagel till frukost och sedan ivag mot en battur men de hade sa daliga tider sa vi tog tuben till staten island-farjan. Gratis ar gott! Svischade forbi frihetsgudinnan pa ett litet for stort avstand for vara vidvinkelkameror menmen. Nu ar hon skadad iaf.
Promenerade upp mot Ground Zero och hittade ett Quiznos pa vagen. Ljuvliga baugetter!
En snabb och jobbig shoppingtur pa Century 21 som liknade Ullared for mycket. Da var Forever 21 vid Union Square mycket battre. Efter shopping o sightseeing besokte vi chokladhimlen Max Brenner och delade en chokladfondue. Helt gudomligt underbart fantastiskt!!!!!!
Avslutade dagen i Greenwich pa en mysig bar tillsammans med herr flaska vin, froknarna hallondrink och grabbarna bars.

3 kommentarer:

Oscar sa...

Mmmmmm... Quiznos.

Torvaldan sa...

mhmm! o nu ar vi pa appel store..... mmmmmmm

Unknown sa...

Century 21 kräver sin tid och en hel del rekande. Första gången höll jag på att skratta på mig av alla fula plagg. Andra gången hittade jag i allafall en snygg handväska och ett par solbrillor. Tredje gången blev jag shoppinghysterisk. Fjärde gången lite mer modest i min shoppning - fler handväskor, solglasögon och några tunikor.