söndag, juni 28, 2009

Upponer, bakofram

Jaha, så var man hemma då i ett svettigt Sverige. Konstigt på ett skönt sätt. Känner mig lite smått manglad och upponervänd. Vet inte riktigt vart jag är. Sa "Hello!" av ren reflex till tjejen i kassan på 7-eleven. Det tar nog någon dag att inse vart jag hamnat.

Resan gick relativt bra. Åkte i ett stort plan som till och med hade övervåning. Där fick jag ju såklart inte sitta och frukosten blev jag snuvad på eftersom jag till sist lyckades somna. Underbart att flyga på natten...

Nu är jag "hemma" hos Orre och kan konstatera att hans nya soffa är min nye bäste vän. Gungstolen i Kanada är nog snart glömd. Nu ska jag iväg på pyjamasparty i Kista och imorgon är det dags för intervjuer/möten med bemanningsfirmorna innan det bär iväg till familjen i Karlstad.
Utmaningen får ni vänta lite till på...

2 kommentarer:

LISBETH sa...

Hallo! Välkommen hem och lycka till med bemanningsfirmorna.

Torvaldan sa...

Tack! Det kan nog behövas :)