onsdag, juni 10, 2009

zombie

Gick upp 7.50 idag helt frivilligt. Det gick inte att sova längre än så. Skönt tänkte jag, då kanske man får något vettigt gjort. Mjukstartade med att titta på Henrik Schyfferts "ett försvarstal" på SVT Play, efter att ha konstaterat att nordamerikansk morgon-TV är helt värdelöst!
En timme in i programmet märker jag att jag inte tittar längre utan ligger och halvslumrar med dregel i mungipan. Ger upp programmet och sover en stund. Vaknar en timme senare och försöker göra något vettigt. Går in i sovrummet för att börja packa men blir liksom neddragen i sängen av en kraft som är övermänskligt stor. Somnar gott och vaknade nyss. Då kommer jag på att det är ju fotboll. Så nu sitter jag lite smått sömnförvirrad och tittar på en arabisk livestreaming av Zlatan o grabbarna. Grymt jobbig kommentator!!!

Inga kommentarer: