söndag, juni 07, 2009

Jag skäms!

Idag är jag en sån där nedrans soffliggare. Jodå, jag skäms! och speciellt om SD lyckas få en massa mandat. Då är det mitt personliga fel att det går åt helvete för Europa. Vad har jag för försvar då? Det är klent men ändå... jag är ju faktiskt i fel världsdel. Visserligen har jag fixat hit röstkortet men bara för att inse att jag behövde en massa tillbehör som specialkuvert osv. Min B-plan var att rösta på ambassaden i Toronto men en dunderförkylning satte stopp för de planerna.
Inte nog med detta elände så måste det städas idag, blä!

4 kommentarer:

Oscar sa...

Jag var tvungen att gå på Grönan idag, så jag har inte röstat heller... =)

Torvaldan sa...

Du borde också skämmas. Hur var nya karusellen?

Karin sa...

Men Orre var du också på grönan idag? Fasen vad du e dålig på att höra av dig då! Under all kriktik att ni inte röstar!

LISBETH sa...

Jag har röstat och det är jag glad för. Spännande med det nya partiet, det kanske behövs lite nya ideér i politiken. Man vill ju inte bli helt synlig i alla situationer, lite privatliv måste tillåtas, eller hur.
Du har också publicerat många roliga och intressanta bilder med kommentarer. Tack för det.